12 de septiembre de 2012

Felicitats Xavi!




Foto: Xavi Baqués Cot

Com fa un parell d'anys, et torno a escriure.
Potser resulta pesat, però sempre crec que es la millor manera. He intentat localitzar-te i no hi eres. El movil que tinc no es el teu. El Facebook no em sembla lo més correcte.

Si fa un parell d'anys doncs, vaig recordar les nits de llargues converses i la llarga llista de tonteries que teniem en comú, avui vull recordar un altre punt important: la vegada que et vaig perdre.

Si es cert que em vaig equivocar i que no va ser la manera més correcte de fer les coses. Em va saber greu decepcionarte com a persona. Pero, per sort, vas poder entendre com em sentia i per que vaig actuar com vaig actuar, o almenys crec que m'entens. Tot hi que, ara no sóc pas la única que ha actuat així, deu ser ja un hàbit típic (hehe, sóc dolenta).

Per sort tu no m'has decepcionat mai!No canviis!
I'll Always love to you no matter what you do.

Gràcies per seguir aqui.

Per molts anys!
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario